20:52

Har äntligen börjat ta tag i mitt liv igen. Städat rummet, gjort alla läxor och är förberedd inför nationella prov och liknande. Självklart kan man aldrig plugga för mycket på matten så det är i matteboken jag kommer att bo när jag får tid över.
Fick äntligen hem mina träningsskor från älskling så det blir att dra till gymmet imorgon efter skolan, ska bli så gött att få svettas och att få egentid. På torsdag ska jag till sjukhuset i Malmö för röntgen+operation. Min pstav har bestämt sig för att försvinna så den kommer förhoppningsvis att få komma ut på torsdag, ska bli så himla skönt att bli av med den faktiskt.
Tänkte mest titta in och berätta lite snabbt om hur framtiden ser ut, och så ska jag nog lyckas hålla igång bloggningen lite längre än förra gången också. Denna gången har jag nämligen inte så mycket i skolan som jag hade förra gången när jag försökte komma igång igen. Det är mest nationella som kommer i skolan nu, förutom ett danskprov och ett sociologiprov lite längre fram.
Vi hörs imorgon då, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0