I surrender who i've been for who you are.

snart är det påsklov. det är verkligen dags för ett lov nu, och det är verkligen dags att träffa syrran igen, thats right, im going to london! på måndag drar jag samt mamma och pappa till london och hälsar på vår tönt, sedan följer hon med oss hem och stannar tills den 7 april! 
 
undertiden jag inte hängde här och berättade om mitt intressanta liv för er, så har jag hunnit med ganska mycket
*skolarbete
*hotellnatt med min älskling
*d-dag
*sova
*shoppa
 
jag är ganska förvirrad över hur lite vi har i skolan nu för tiden... jag väntar bara på att en bomb ska släppas och att vi får x100 prov på samma vecka eftersom att vi knappt har haft något nu... väldigt mycket eget arbete och eget ansvar, funkar helt okej för mig. men vi hade i alla fall en opponering på en rapport vi skrivit och det gick väl helt ok kan jag säga. första gången vi någonsin gjort en opponering och eftersom att det var icke godkänd/godkänd och jag blev godkänd så är det inget att fundera över hehe. rapportskrivandet gick väl lite åt det sämre hållet, ligger efter en översiktlig bedömning på D/C, så jag hoppas verkligen att det kan bli ett C. 
 
i helgen så åkte jag, linus och hans föräldrar upp till halmstad där linus mamma hade bokat hotellrum som vi skulle mysa i från lördagen till söndagen. där var hur mysigt som helst och jag ville aldrig lämna hotellrummet eller min älsklings sida. vi shoppade, åt gott, var ute och kollade in halmstad lite på kvällskvisten och åt god frukost, kunde knappt ha bett om en bättre helg. 

 
efter den natten så begav vi oss hem till linus igen och där stannade jag tills tisdagen när vi båda kände att vi kanske borde sova själva en natt efter fyra nätter tillsammans. 
 
imorgon taggar vi superbowl och polhem tar hem det igen!! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0