2013-03-07

Godmorgon bloggen! Sitter på kommunikationslektionen och vi har betygsamtal just nu. Jag fick precis tillbaka min kommunikationsuppgift som jag fick ett B på. Jag är nöjd. Igår vad jag och shoppade med Linus, det blev en hel del, kanske lite för mycket.... Jag köpte
- Två t-shirts, en grå och en svart
- En festligare tröja
- En kavaj
- Ett armband
- Hörlurar
och så fick jag tre nagellack och ett par solglasögon av min älskling. 
 
Jag åt även årets första glass igår, det tog ett väääääääldigt bra tag innan jag fick tag på glass alltså, men tillslut så fick jag det. Jag skulle inte kunna vara nöjdare med vädret och dagen igår. Nu är det snart lunch och eftersom att jag snart svälter ihjäl så passar det bra. PUSS

Kommentarer
Postat av: Morgan

mmm på glassen

2013-03-07 @ 13:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0