2013-03-04

Solen skiner och jag är allmänt lycklig. Det var plusgrader när jag vaknade, och det har det inte varit på ett bra tag. Dagen började med engelska, och ni sitter jag på samhällen bredvid min älskling som jag har fyra månader med idag. Tiden går så fort... 
Veckan blir rätt lugn, ska klämma in så mycket träning som möjligt eftersom att det inte ser ut till att bli så mycket plugg i veckan. På onsdag så ska det bli +9 grader, så jag och Linus har planerat en shoppingrunda. Nu blev samhällen seriös igen så ska hänga med där, PUSS.
Min och syrrans humor, börjar sakna den tjejen mer och mer nu

Kommentarer
Postat av: mikael

bra du koncentrerar dig på pluggetmorgan!!!!!

Svar: hahah kääääften pappa
LOUISEKORSEE

2013-03-04 @ 14:34:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0