Apr. 15, 2013

De senaste veckorna har jag haft antingen för mycket eller för lite att göra för att orka blogga. Jag åkte ju till London med min fina familj när jag sist slutade skriva, det var hur trevligt och kul som helst och det var skönt att få träffa syrran igen. Efter det så var det mer lov, mer vänner och lite partaj också.
I skolan så har jag hunnit ha ett idrottsprov och ett samhällsprov. Nästa vecka är det matte. Jag är så skoltrött redan....
I helgen så var jag med Linus och vi drog till med ett chillkrök för vännerna i veberöd, det var mysigt och kul.
Just nu sitter jag med "give me a reason" av pink i öronen och borde egentligen plugga lite svenska men eftersom att datorn är hemma så går det inte.

Jag slänger in bilder från de senaste dagarna så ni har något att kolla på.

Jag har börjat träna mycket och ofta - sommarkroppen 2013 ska jag vara nöjd med!! 

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0