23:16

Sen sist så har det inte hänt så mycket, jobb, jobb, filmkväll och plugg. Skolan dödar mig för tillfället men jag håller koll på saker och ting, vill inte knäckas av stress så jg försöker strukturera upp saker även om det går sådär. Fick tillbaka min rapport idag, gick sådär men man kan ju inte alltid få toppbetyg även om man inte hade klagat på det. 
 
Just nu ligger jag i sängen efter att ha kollat om slutet på pitch perfect tusen gånger och funderar på att lägga mig i hyffsad tid eftersom att jag var en levande zombie idag i skolan. Hittade förresten en kul sak inne på SARAS BLOGG  som jag också tänkte göra med start imorgon eftersom att nikkan alltid klagar på att jag inte uppdaterar längre. Det går ut på att skriva om olika saker för varje dag och listan ser hur såhär: 

Inlägg 1: Jag 

Inlägg 2: Mina favoritskor

Inlägg 3: Min träning

Inlägg 4: Min pojkvän

Inlägg 5: Min familj

Inlägg 6: Mitt rum

Inlägg 7: Min hobby

Inlägg 8: Mina vänner

Inlägg 9: Mitt bästa minne

Inlägg 10: Mina framtidsplaner

Vi hörs helt enkelt imorgon, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0