hej bloggen!

Kom precis ut ur duschen. Innan idag solade jag och var hos tandläkaren för att hämta ut min bettskena. Ingen vacker syn inte.
Ligger i sängen och deppar över att det är skola imorgon, dock är jag också väldigt glad över det. Saknar alla.
Morgondagen ser ut såhär: Skolan börjar kl 13.00 men jag ska möta upp Sandra och Carro vid espresso house lite över 12 för en fika innan! Vi behöver catcha up lite innan skolan tyckte vi. Jag vet inte riktigt när vi slutar, men jag kan tänka mig att det blir runt halv 3-3. Bloggar imorgonbitti innan jag tar bussen och visar nog outfit och så vidare om det inte blir för stressigt.

Ni får fortfarande inga bilder eftersom jag inte använder min kamera och min iphone inte kommer förrän om några dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0