Better late than never

Tjena bloggen, ett tag sedan nu va?? Haha, har inte alls haft tid för dator då denna sommaren mest bestått av jobb, fest, fina vänner och en utlandsresa. Har nästan för mycket att berätta men tänker inte tråka ut er genom att berätta allt i ett inlägg hehe. 
Nu för tiden så jobbar jag på ICA mårtenssons här i lomma och har spenderat en väääääldig massa tid där i sommar. Har jobbat nästan varje vecka men jag stormtrivs verkligen där. Det suger dock att jobba när det är fint väder ute eftersom vi knappt haft något denna sommaren men det får man väl stå ut med! Om man ska börja berätta om sommaren någonstans så var jag på 18 årsfest för Jimmy i fredags! Den var inte så rolig som hans fester brukar vara men den var helt ok! Var inte så mycket på festen egentligen utan pratade mest med en vän under kvällen. Sista bussen gick 01.58 och det var då vi begav oss hemmåt, med två riktigt random men härliga brudar! Inte behövde man ha tråkigt när man skulle vänta på bussen hem till Lomma från Lund utan de stod verkligen för underhållningen! Kommer tyvärr inte ihåg vad någon av de heter men vet att de kommer från Eslöv, haha. Bra minne där Louise... När jag kom hem, runt kl 03.00 så gjorde jag nudlar och käkade med syrran innan jag lade mig i sängen. Skönt som faaaan måste jag säga.
         Två bilder från jimmys fest.
 
Igår (lördag) hade jag, min syster och Filippa tjejkväll här hemma då mina föräldrar var på fest hos grannen. Vi lagade chicken tikka masala, åt kladdkaka, chips, kollade film och snackade skit, så där som det ska vara helt enkelt. Och idag har jag bara jobbat och nu väntar jag på mat innan jag dör haha. Tänkte ändra designen ikväll också efter att jag har käkat då den jag har nu bara var en tillfällig eftersom jag inte visste vad jag skulle ha för någon, men jag tror att jag har en idé nu. 
Om någon fortfarande läser detta så säger jag hejdå och att vi hörs lite senare. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0