Andra ring, tvåan.

Hejsan! Sitter i sängen med bettskenan i munnen och facebookar. Idag var också den dag då jag började andra ring, tvåan på polhemskolan i lund. Tänk att om en termin så har jag gått halva tiden i gymnasiet, herregud tiden går så fort.
Men ja, skolan började kl 13.00 men jag, Carro, Sandra, Stina och caisa skulle fika innan, dock blev det bara en frapino för mig och chailatte för Sandra och Carro när vi gick mot skolan, ingen orkade direkt äta, haha. Inte Caisa eller Stina heller. Träffade några från klassen vid våra gamla skåp inne i skolan och med dom gick vi upp till klassrummet där vi skulle träffa våra nya mentorer och klasskamrater. Spännande men ändå nervöst. Det är ju ändå dessa människorna jag ska spendera mina nästa två år med. Men det gick hur bra som helst, fanns dock inte så mycket tid att prata med alla i klassen då vi bara var där en timme. Fick skåp, information om klassens dag och så vidare. Imorgon börjar vi på riktigt, herregud vart tog sommaren vägen?? Nej men jag är peppad på ett nytt skolår faktiskt.
Efter skolan stack jag och några av min systers vänner och åt på subway och sen hem.
Imorgonbitti, kl 09.45 står det Religionskunskap på schemat med min nya mentor, ska bli kul... ELLER? Nej men ni får en bild på mitt nya schema också så ni kan skratta åt mig. Ha det bra. PUSS. :)

 

sämst bild men vadfan, jag vill sova så orkar inte fixa med det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0