05 augusti

Sådär ja. Har pillat med bloggen i närmare 3 timmar och gjort säkert 5 olika designer, men bestämde mig för att less is more. Ja denna designen är otroligt tråkig men det är även en sån jag trivs med. 
 

Som jag har skrivit i de två senaste inläggen så var jag i Spanien i början av sommaren med två av mina tjejvänner, Rebecca och Filippa. Vi fick idén rätt tidigt på året men då var det självklart bara prat och lite verkstad (som vanligt när det gäller mig, hehe.) Och till allas stora förvåning så fick vi faktiskt åka av våra föräldrar. Så efter ca två månaders väntan så begav vi oss till Alcúdia som ligger på Mallorca i Spanien. Det såg ut att vara värsta familjeparadiset, så vi ställde in oss på detta, men det fanns härliga klubbar och underbart härliga turister och spanjorer. (även några kladdiga också såklart.) Vi gjorde allt som hör till en typisk ungdomsresa - solade, badade, festade, åt och sov. Tänkte slänga upp några bilder från resan då vi inte visat de på facebook än utan bara har dem i en annan grupp som vi har döpt till SPANIEN -12. Verkligen ett minne för livet.
det finns ju så många fler bilder, ca 400, i mappen på facebook så det kommer väl upp fler bilder i massa andra inlägg där jag inte har någon passande bild. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0